دلم اونی رو میخاد...

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 367
کل نظرات : 916
آمار کاربران
کل کاربران : 146
افراد آنلاين : 1
آمار بازديد
کل بازدید : 176288
راهنمای استفاده از همه بخش های وبلاگ

با سلام خدمت کاربران محترم امروز قالب ازمایشی جدید رو قرار دادیم امیدواریم خوشتون بیاد 94/05/10



 

 
دلم اونى رو میخواد كه وقتى میگم میخوام جیغ بزنم نگه هیس زشته ، بگه : 1.2.3 
 
اونى كه وقتى باهاش میرم دریا نشینم یه گوشه و فقط حرف بزنیم و دریا رونگاه كنیم ، آب بپاشیم تو صورت هم .....
 
نترسیم از حرف مردم؛زندگى خودمه دلم میخواد دیوونه باشم...
 
كسى كه وقتى بارون میزنه باهاش بدون چتر زیر بارون قدم بزنم ، 
 
وقتى بارون شدید شه بگه واى چه بارونى
 
بعدم كاپشنشو بگیره بالا سرمون و بدوییم و بگه یكى از یكى دیوونه تر؛بعدش بزنیم زیر خنده و منم عشق كنم از خندیدنش..
 
كسى كه وقتى میریم مهمونى حواسش بهم باشه ، وقتى مجبورم یه جمع كسل كننده و حرفاى خاله زنكیشونو تحمل كنم بهم اس بده : قیافشوووو داره زجر میكشه ها ،
 
دیوونه تر كردن این دیوونه رو ، پاشو بریم خونه خانومم ! خندم بگیره نگاش كنم چشمک بزنه بعدم با هزار بهونه از اون مهمونى خلاص شیم و وقتى اومدیم بیرون باهم بزنیم زیر
 
خنده . و نصفه هاى شب خیابونا رو باهم دور بزنیم و به چیزاى الكى بخندیم ...
 
كسى كه بى مقدمه ببوستم .
 
كسى كه بى دلیل بپرم بغلش .. 
 
كسى كه كنارش خود خودم باشم..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب ها : دلم کسی رو میخاد ,

نویسندگان

لینک دونی